בלוג סקס akntiendz.com

איפה לחגוג את אוקטוברפסט

איפה לחגוג את אוקטוברפסט

אוקטוברפסט הוא התירוץ המושלם לשבור את השטיין שלך, ללבוש את הלדרהוזן שלך, ולמצמץ ספלי בירה עם זרים! אבל איפה כדאי לחגוג את החג הבווארי המסורתי הזה? מכרי הדשא של מינכן ועד חופי ריו דה ז'ניירו, הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לחוות אוקטוברפסט:מינכן,

גרמניה: ביתם של אוקטוברפסט הגדול בעולם, מינכן היא המקום המקורי והטוב ביותר לחגוג את החג החגיגי הזה. אין מקום טוב יותר להרוות את צימאונכם עם כמה מהבירות הטובות בעולם וליהנות ממוזיקה חיה, ריקודים ומגוון מאכלים מסורתיים ובירה.

קלן, גרמניה: למרות שהיא לא גדולה או ידועה כמו מינכן, קלן מציעה גם חוויית אוקטוברפסט נהדרת. העיר ידועה בכמה מגני הבירה הטובים ביותר במדינה ומארחת מדי שנה אוקטוברפסט שהוא קטן ואינטימי יותר מזה של מינכן.

ניו אולם, מינסוטה, ארה"ב: למרות שהיא רחוקה מגרמניה, עיירה קטנה זו במינסוטה ידועה במורשת הגרמנית שלה ומקיימת אוקטוברפסט משלה מדי שנה בשבת וראשון האחרונים של ספטמבר. המקומיים יוצאים בהמוניהם לאירועים כמו טקס הקשה בחבית, תחרויות תחפושות ובידור בווארי מסורתי.

קיצ'נר-ווטרלו, קנדה: המכונה לעתים קרובות בוואריה של קנדה, אזור זה של אונטריו הוא המקום הטוב ביותר בקנדה לחגוג את אוקטוברפסט. האירוע הוא חגיגה של שבועיים עם תהלוכות, תחרויות בירה ומגוון מאכלים גרמניים אותנטיים. ריו דה ז'ניירו,

ברזיל: תאמינו או לא, ריו דה ז'ניירו מארחת את אוקטוברפסט השני בגודלו בעולם! זו חוויה מדהימה עם אווירת קרנבל חוף פראי. גם אם אתם לא שותים בירה, יש הרבה מה לעשות ולראות כולל מופעי מוזיקה וריקוד, תערוכות אמנות ושפע של מאכלים ברזילאיים מסורתיים.

בין אם אתם מחפשים חגיגה בווארית מסורתית או סיבוב מודרני יותר על החג, אין ספק שיהיה אוקטוברפסט לכולם. שברו את הדירנדל שלכם והתכוננו ללילה של מוזיקה, אוכל ושתייה! פרוסט! 

ואם אתם לא ממש בעניין של אירופה הקרה בחודש אוקטובר, תוכלו פשוט לשתות בירה באיזה פאב באילת ואולי לפגוש תיירות גרמניות. ואם לא פגשתם תיירות תמיד יש נערות ליווי באילת
עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת