בלוג סקס akntiendz.com

בלוגים של סקס: מדריך מקיף למהפכה בחינוך המיני

בלוגים של סקס: מדריך מקיף למהפכה בחינוך המיני

המאה ה-21 הייתה רגע מכונן בהיסטוריה לדיבור על סקס. בעוד שבעבר סקס היה נושא טאבו, כיום אנשים פונים בפתיחות ודנים בנושאים הקשורים למין ללא היסוס, ויוצרים תרבות שמקבלת יותר זהויות ונקודות מבט מגוונות. תורם מרכזי לשינוי החיובי בעמדות כלפי מין היה האבולוציה של בלוגי סקס.

בלוג סקס הוא סוג של אתר הכולל כתיבה בנושאים הקשורים למין ומיניות. לעתים קרובות הוא כולל מאמרים אישיים, מדריכי הדרכה ומאמרי דעה. בלוגים רבים של סקס מספקים גם משאבים כגון רשימות של ספרים, אתרי אינטרנט ומוצרים רלוונטיים. מטרת בלוגים אלה היא לספק דיון פתוח וכנה בנושאים הקשורים למין, מה שמוביל בסופו של דבר להבנה טובה יותר וגישה פתוחה יותר לנושאים כאלה.

מדריך מקיף זה לבלוגים של סקס ידון בהיסטוריה ובמטרה של בלוגי סקס, יסתכל על בלוגרי סקס בולטים והבלוגים שלהם, ויתאר כמה טיפים כיצד ליצור בלוג מצליח משלך.
לחץ כאן

הקשר היסטורי

הרעיון של בלוג סקס קיים כבר כמה עשורים. עם זאת, זה לא היה עד אמצע שנות ה -2000 כי בלוגים כאלה זכו לקבלה נרחבת ופופולריות. שינוי זה בעמדות כלפי מין ומיניות מיוחס במידה רבה להופעתם של האינטרנט והמדיה החברתית. מאז הופעתו של World Wide Web, האינטרנט הפך לחלק אינטגרלי יותר ויותר של חיינו, ומציע לנו מספר אינסופי של משאבים והזדמנויות לחקור ולהרחיב את הידע שלנו על מין ומיניות.

האינטרנט גם הקל על אנשים ליצור בלוגים משלהם. נגישות זו אפשרה ייצוג מגוון גדול יותר של קולות, אשר בתורו יצר דיאלוג מקיף ומכיל יותר על נושאים הקשורים למין. שינוי זה ביחס למין מיוחס לעתים קרובות למהפכה בחינוך המיני וביצירת תרבות פתוחה ומקבלת יותר זהויות מיניות ומגדריות מגוונות.

בלוגריות סקס בולטות והבלוגים שלהן

כיום, ישנם בלוגים רבים הקשורים למין זמינים באינטרנט, קייטרינג למגוון רחב של קהלים. כמה מבלוגרי המין הבולטים ביותר והבלוגים שלהם כוללים:

• קורי סילברברג, יוצר sexuality.about.com: סילברברג הוא מחנך מיני בעל שם עולמי ומחברם של מספר ספרים על חינוך מיני. הבלוג שלו עוסק בנושאים כמו חינוך מיני לילדים, בריאות מינית, מערכות יחסים, זהות מינית וזכויות טרנס.

• מליסה פוקס, יוצרת Femmefemme.com: הבלוג של פוקס מתמקד ב"העצמת הזהות הפמית" ומכסה מגוון רחב של נושאים, החל מדייטים לפמיניזם ועד סקס וגוף חיובי.

• אמה לינדזי, יוצרת QueerKink.com: לינדזי היא מחנכת מינית קווירית וסופרת המתמקדת בנושאים כמו BDSM ואי-מונוגמיה בהסכמה. הבלוג שלה הוא משאב נהדר להבנה וחקירה של זהויות קוויריות ומערכות יחסים לא מסורתיות.

• לאה ברידלאב, יוצרת GoatsandSoda.org: ברידלאב היא סופרת ואקטיביסטית קווירית שהבלוג שלה מכסה מגוון נושאים הקשורים למין ומיניות, כגון סוגיות להט"ביות, עבודת מין ובריאות הציבור.

יצירת בלוג סקס מצליח

יצירת בלוג סקס מצליח אינה משימה קלה. זה דורש הרבה מחקר, תכנון ומסירות. הנה כמה עצות שיעזרו לך להתחיל:

• מחקר: ללמוד כמה שיותר על מין ומיניות על מנת ליצור תוכן מדויק ואינפורמטיבי. לקרוא ספרים, להאזין לפודקאסטים ולהבין את הנוף הנוכחי של שיח המין.

• נישה: מצאו נישה שמעניינת אתכם והתמקדו בה. זה ייתן לבלוג שלך קול ופרספקטיבה ייחודיים שיבדילו אותו מבלוגי סקס אחרים.

• קהל: תחשבי למי את רוצה להגיע עם הבלוג שלך. זה יעזור לך ליצור תוכן המותאם במיוחד לקהל היעד שלך.

• עקביות: פרסמו באופן קבוע והיו עקביים בתוכן ובטון שלכם. זה יעזור לשמור על הקוראים שלך מעורבים ולתת לבלוג שלך אמינות.

מסקנה

בלוגים של סקס חוללו מהפכה בחינוך המיני ובשיח סביב מין ומיניות. ישנם כעת בלוגי סקס רבים זמינים באינטרנט, המציעים מגוון רחב של נקודות מבט ומשאבים עבור אלה לחקור נושאים הקשורים למין. בין אם אתה שוקל לפתוח בלוג משלך או סתם רוצה לחקור את תחום החינוך המיני באינטרנט, מדריך זה הוא נקודת התחלה מצוינת. עם הידע והמסירות הנכונים, כל אחד יכול להפוך לתומך מושכל ונלהב לחינוך מיני טוב יותר.

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת