בלוג סקס akntiendz.com

גבר, איך תשקר לאישתך

גבר, איך תשקר לאישתך
כולנו משתמשים בשקרים מידי פעם. אם אתה מוצא את עצמך במצב שבו אתה צריך לשקר לאשתך, זו יכולה להיות משימה מרתיעה. אחרי הכל, לשקר לאדם שאתה אוהב היא חוויה לא נעימה, ללא קשר לסיבה. אבל אם זה חלק הכרחי מהמצב הנוכחי, אז חשוב לעשות את זה בצורה שתמזער את הנזק שזה יכול לגרום.

כך לשקר לאשתך:

1. שמור על הסיפור שלך פשוט ועקבי – כשאתה יוצר את הסיפור שאתה הולך לספר לאשתך, חשוב לשמור עליו פשוט ועקבי. הקפידו לכלול רק פרטים רלוונטיים כדי שיהיה לכם קל יותר לזכור ולתחזק בצורה עקבית. כמו כן, ככל שהסיפור מורכב יותר, כך גדל הסיכוי שהוא ייחשף אם יישאלו פרטים נוספים לאחר מכן.

2. הימנעו מלהיות מפורטים מדי –  חשוב לכלול את כמות הפרטים הנכונה על מנת להפוך את הסיפור לאמין. אבל כדאי גם להימנע מלהיות מפורטים מדי, מכיוון שזה יכול ליצור חשד שאתה ממציא את הסיפור וזה יכול גם להשאיר מקום לשאלות נוספות ולבדיקה.

3. בחר את הרגע הנכון – הרגע הלא נכון לשקר הוא כאשר אשתך נמצאת במצב רגשי מוגבר. נסו לבחור זמן שבו הוא רגוע וסביר יותר שיקבל כל מה שתגידו מבלי להיות חשדן מדי.

4. השתמשו בשפת גוף – הדרך שבה אתם מציגים את עצמכם עם שפת הגוף שלכם צריכה להיות עקבית עם הסיפור שאתם מספרים. אם אתם נראים עצבניים או מתחמקים מדי, זה עלול להסגיר את העובדה שאתם לא כנים.

5. הימנע מלעשות זאת  לעתים קרובות מדי –  אם אתה עושה הרגל לשקר לאשתך, בסופו של דבר היא תתחיל לחשוד באמת. אמור את האמת ככל יכולתך והשתמש בשקרים רק כאשר זה הכרחי לחלוטין.

לשקר לאשתך זה אף פעם לא דבר קל. אבל אם אתה מקפיד לעקוב אחר העצה לעיל אז זה יכול לעזור לך למזער את הנזק שמגיע עם זה. אבל לפעמים אין ברירה, לא כל הנשים אוהבות שהגבר שלהן מבלה עם נערות ליווי ולכן צריך לשקר. וכדאי גם ללכת אל דירות דיסקרטיות, ולא לעשות זאת בבית 

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת