בלוג סקס akntiendz.com

האם האישה רוצה גבר עם זין גדול?

האם האישה רוצה גבר עם זין גדול?

האם האישה רוצה זין גדול?

זו שאלה שנשאלה פעמים רבות לאורך השנים, והתשובה היא: זה תלוי באישה האינדיבידואלית. לכל אישה יש העדפות אישיות משלה בכל הנוגע להעדפות מיניות, וחלקן עשויות ליהנות מאיבר מין גדול יותר בעוד שאחרות עשויות למצוא אותן דוחות. יתכן גם כי נשים במדינות מסוימות, עשויות להרגש אחרת. למשל אולי נשים בקוריאה, הרגילות לזין קטן בהשואה לממוצע העולמי, עשויות להתרגש מכל זין ממוצע ולראות בו זין גדול. 

לדוגמה, חלק מהנשים עשויות ליהנות מהתחושה של פין גדול יותר מכיוון שהוא יכול לסיים חוויה מינית מהר יותר או לספק תחושה מלאה ומהנה יותר. מצד שני, חלק מהנשים עשויות למצוא אותם גדולים מדי ולא נוחים, מה שמוביל לחוויה מינית פחות אידיאלית.

חשוב לזכור כי ההעדפות משתנות מאישה לאישה. גם אם אישה אחת נהנית מאיבר מין גדול יותר, אחרת אולי לא. חשוב לדבר בפתיחות עם בן הזוג שלך כדי להבטיח שלשניכם תהיה חוויה מהנה. יתר על כן, אם בן הזוג שלך נותן לך משוב שלילי לגבי גודל הפין שלך, חשוב להיות מכבד ולהבין שזו ההעדפה שלהם ושכל אחד שונה.

תקשורת היא המפתח בכל מערכת יחסים מינית, וחשוב להיות כנים ומכבדים. שוחחו עם בני הזוג שלכם על הצרכים וההעדפות שלהם וכבדו את מה שהם אומרים. פעולה זו יכולה לעזור להבטיח שלשניכם תהיה חוויה מהנה ונוחה.

ולסיום כמה מילים לגבי כל מי שחושב שיש לו זין קטן. לרוב הגברים היום יש תסביך של זין קטן, והאשמה בסרטי הפורנו שמראים לנו רק גברים במועדון העשרים פלוס. בפועל רק לאחד מאלף אנשים יש זין של 20 סנטימטר. ואם יש לכם ספק, אתם יכולים לשאול נערות ליווי שיודעות שהגודל הממוצע קטן בהרבה. 
עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת