בלוג סקס akntiendz.com

המאהב: סרט מחרמן

המאהב: סרט מחרמן

אם אתה אוהב סרטים רומנטיים, אז המאהב הוא הסרט המושלם בשבילך. סרט צרפתי-וייטנאמי זה, שיצא לאקרנים בשנת 1992, מספר את סיפורו של רומן אינטנסיבי בין נערה סינית עשירה מסייגון לבין צעיר צרפתי עני שעובד כמורה בבית ספר באזור.

הסרט מתחיל עם הילדה, המכונה מאדאם האן, שנלכדת בחלום רומנטי של מותרות ואהבה. היא בורחת מהבית ופוגשת את המורה, ז'אן-בפטיסט, בפארק מקומי. מה שמתחיל כחיזור מזדמן ומסתורי הופך במהרה לנלהב כשהשניים מתחילים לחקור זה את חייו, תרבויותיו ורגשותיו של זה.

הכימיה בין השניים נפיצה, וקל ללכת בה לאיבוד. הסרט מראה כיצד הם משתמשים באהבתם האסורה כדי לברוח מחיי היומיום שלהם וכיצד כל אחד מהם זוכה לתחושה של גילוי עצמי. הסרט רומנטי, מלא תשוקה ומלא ברגעי בדידות וייאוש.

הוויזואליה וההופעות הופכות את "המאהב" לסרט נהדר. הבמאי, ז'אן-ז'אק אנו, מעורר לחיים את הקשיים של להיות בסיפור אהבה אסור. הצילום יפהפה ולוכד את הרגשות בין שתי הדמויות בצורה מושלמת. למרות שלשני האוהבים מעולמות שונים אין נקודות מבט דומות, אהבתם זה לזה מאחדת אותם ומאפשרת להם ללמוד ולהבין זה את זה.

"המאהב" הוא סרט על-זמני שיישאר קלאסיקה עוד שנים רבות. הסרט מדבר אל כל מי שאי פעם חווה אהבה – שמחותיה וצערה. זה מראה איך שני עולמות שונים יכולים להתאחד ושהאהבה יכולה לכבוש את הכל. אם אתם מחפשים סרט רומנטי שיישאר איתכם אחרי שתסיימו לצפות, "המאהב" הוא הסרט המושלם.

זהו אחד מהסרטים המחרמנים ביותר. אם יש לך חברה סביר להניח שעוד לפני סוף הסרט כבר תהיו בעיצומו של זיון סוער. ואם אין לך חברה, תוכל לבלות עם נערה מאתר Escort Girls
עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת