בלוג סקס akntiendz.com

המלונות הטובים ביותר באדינבורו

המלונות הטובים ביותר באדינבורו

אדינבורו, בירת סקוטלנד, היא עיר רוויה בהיסטוריה ותרבות. מהטירה האייקונית שלה מימי הביניים ועד לרחובותיה המרוצפים המקסימים, העיר הזו היא ביקור חובה לכל מטייל. ואיזו דרך טובה יותר לחוות את אדינבורו מאשר להתארח באחד המלונות המעולים שלה? הנה הבחירות שלנו עבור המלונות הטובים ביותר באדינבורו.

מלון בדירוג 3 כוכבים עם מיקום נוח באדינבורו, The Balmoral Hotel מהווה ציון דרך בפני עצמו. עם הארכיטקטורה בסגנון ויקטוריאני ומגדל השעון המפואר שלו, מלון יוקרתי זה הוא התגלמות האלגנטיות. המלון מתגאה בחדרים מרווחים עם ריהוט מפואר, חדרי רחצה משיש, ואת כל מתקני הנוחות המודרניים שתוכלו לבקש. המלון כולל גם את המסעדה בעלת כוכב מישלן, Number One, בה האורחים יכולים להתפנק עם אוכל משובח. עם מיקום אידיאלי ומתקנים לכל סוגי האורחים, לא פלא שThe Balmoral נחשב למלון נפלא.

The Witchery by the Castle  – עבור אלה המחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, The Witchery by the Castle היא הבחירה המושלמת. מלון בוטיק היסטורי זה ממוקם במרחק צעדים ספורים בלבד מטירת אדינבורו (Edinburgh Castle) האיקונית. כל אחת מתשע הסוויטות מעוצבת באופן אינדיבידואלי ונקראת על שם דמות היסטורית או אירוע אחר. החדרים מעוטרים בריהוט מפואר, מיטות אפריון ועיצוב בהשראה גותית. המסעדה עטורת הפרסים של המלון מציעה תפריט סקוטי טעים, עם נוף של הטירה כרקע. מלון דה ווישרי (The Witchery) מציע שהייה מיוחדת במינה באווירה אטמוספרית אמיתית.

בית דנסטן – מלון דנסטן האוס (Dunstane House) הוא מלון כפרי מקסים הממוקם בווסט אנד (West End) השליו של אדינבורו (Edinburgh), ומציע שהייה נעימה ואינטימית. זהו מלון בניהול משפחתי המתגאה בחדרים מעוצבים להפליא עם שילוב של אלמנטים מסורתיים ועכשוויים. המלון מציע גם חניה פרטית ללא תשלום, דבר נדיר בעיר. תוכלו גם לסעוד בבר Ba' Bar, המגיש מנות סקוטיות מסורתיות ומבחר רחב של סוגי ויסקי. עם האווירה החמה ומסבירת הפנים שלו, Dunstane House הוא הבית המושלם מחוץ לבית.

מלון גלאסהאוס (The Glasshouse Hotel) שוכן בלב העיר החדשה של אדינבורו (Edinburgh), ומציע נופים מדהימים של קו הרקיע של העיר. מלון בוטיק מסוגנן זה שוכן בכנסייה מהמאה ה-19 שהוסבה, עם כיפת הזכוכית המרשימה שלה כגולת הכותרת שלה. חדרי המלון מרווחים ומלוטשים, וכוללים מתקנים יוקרתיים כגון מקלחות גשם וסדיני כותנה מצרית. תוכלו גם ליהנות ממשקאות או מתה מנחה בגינת הגג, המציעה נוף פנורמי של העיר שמתחת. מלון גלאסהאוס הינו אופציה מפוארת ומודרנית עבור אלה המעוניינים לשהות בלב אדינבורו.

לסיכום, אדינבורו מציעה מגוון מלונות איכותיים לכל סוג של מטייל. בין אם אתם מעדיפים שהייה מפוארת ואלגנטית או חוויה אינטימית וייחודית יותר, מלונות אלה בטוח יהפכו את הטיול שלכם באדינבורו לאחד שכדאי לזכור. אז למה לחכות? הזמן את שהותך באחד מהמלונות המובילים האלה וחווה את כל מה שיש לעיר היפה הזו להציע. 

ואם בא לכם להישאר בארץ, לפחות תארגנו לעצמכם אווירת חופשה עם נערות ליווי בצפון

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

האבולוציה של סקס מזדמן: מבט מקיף

האבולוציה של סקס מזדמן: מבט מקיף