בלוג סקס akntiendz.com

חיי הלילה של פורטו

חיי הלילה של פורטו

פורטו, אחת הערים התוססות ביותר בפורטוגל, ידועה בחיי הלילה שלה. זהו מקום נהדר לחוות את הכיף והאנרגיה של עיר שוקקת. מברים ומועדונים נינוחים ועד מוזיקה חיה ואירועים מיוחדים, יש משהו לכל אחד.

העיר מתגאה במגוון רחב של מקומות, מברי חוף, דרך מועדונים ועד טרקליני קוקטיילים מתוחכמים. חיי הלילה בפורטו תוססים ונגישים כאחד, והמבקרים יכולים ליהנות מקצת מכל דבר, החל מלילה של ריקודים ועד ערב נינוח יותר של שתייה ושיחה.

רבים מהמועדונים והברים בפורטו מקובצים סביב מרכז העיר. דיסקו ברואה סנטה קטרינה (Rua Santa Catarina) הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר למועדונים, שכן יש בו שתי קומות של תקליטנים ורחבות ריקודים. בית הקפה Cocktail Cafe פופולרי אף הוא, ומציע רשימה נרחבת של קוקטיילים קלאסיים וייחודיים. מסעדת Sky Room מציעה נוף עוצר נשימה של העיר מבר הגג שלה, יחד עם טרקלין ותקליטנים חיים.

לערב רגוע יותר של משקאות ומפגשים חברתיים, תוכלו לבחור בין שפע של פאבים וברים. הארד קלאב, למשל, הוא חלל נעים עם מבחר רחב של בירות בוטיק. אם אתם מחפשים סביבה רגועה יותר, בית הקפה Cubista מגיש שילוב אקלקטי של מוזיקה וקוקטיילים. אם אתם מעדיפים אווירה אופנתית, גשו למועדון דה אסקינה (Clube da Esquina), המציע מוזיקה חיה ואירועים מיוחדים.
  
המעוניינים לנסות את חיי הלילה המקומיים יכולים להצטרף לאחד מסיורי ההליכה המודרכים שמציעה העיר. טיולים מודרכים אלה מאפשרים למבקרים לחוות ברים ומועדונים פורטוגזיים מסורתיים. לבסוף, אם אתם בעיר בסוף השבוע, מועדוני הג'אז בעיר הם המקום המושלם להירגע ולהירגע. בכל אחד מהמקומות שהזכרנו תוכלו גם לפגוש בחורות, כאלו שישמחו להזדיין עם תיירים. 

פורטו, בחירה מצוינת לבילוי לילי. מברים ומועדונים נינוחים ועד מועדוני לילה תוססים, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים לרקוד כל הלילה או להירגע עם כמה משקאות, בפורטו יש הכל.  ואם חסרו לכם זיונים בפורטו, אתם יכולים להמשיך את החגיגה גם בארץ. נערות הליווי של אתר https://www.sexfire1.com מציעות שירות 24 שעות ביממה. הן יגיעו לביתכם או אל בית המלון. אפשר גם לבלות בדירות דיסקרטיות. 

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת