בלוג סקס akntiendz.com

כל תנוחות המין שאתה צריך לנסות: רשימה מקיפה

כל תנוחות המין שאתה צריך לנסות: רשימה מקיפה

חקירת הגבולות המיניים שלך ומציאת דרכים חדשות לענג את עצמך ואת בן זוגך יכולה להיות חוויה מעצימה וחינוכית. עם מגוון של תנוחות סקס שם בחוץ, קל להיות מוצף – ואפילו קצת מאוים – כאשר מנסים לערבב ולהתאים. אם אתה מרגיש סקרן אבל לא יודע איפה להתחיל, המדריך המקיף הזה לתנוחות מין כאן כדי לעזור. המשך לקרוא על כל התנוחות השונות שאתה צריך לנסות וכיצד לוודא שכל אחת מהן היא חוויה מדהימה.

מיסיונר
התנוחה הבדוקה שאתם אולי הכי מכירים, התנוחה המיסיונרית היא דרך עבור זוגות רבים, במיוחד אלה שרק מתחילים לחקור תנוחות שונות. כדי להיכנס למצב המיסיונרי, בן הזוג למעלה שוכב עם הפנים כלפי מטה על גבי השותף למטה עם זרועות מושטות. בן הזוג בתחתית יכול לפשק את רגליו לרוחב או צרות ככל שירצה, ויכול גם לכופף את ברכיו לגירוי ישיר יותר של הדגדגן. לתנוחה מסורתית זו יש יכולת למספר תנוחות, שכן וריאציות יכולות לכלול האטת התנועה, הרמת הירכיים לחדירה עמוקה יותר והוספת מגע נוסף בדגדגן.

אישה למעלה
האישה בעמדה העליונה דומה למיסיונרית, אלא שהאישה נמצאת למעלה וזוכה לשלוט בתנועה ובעוצמה של התנוחה. זהו מהלך מעצים עבור בת הזוג, מכיוון שהיא יכולה להניח את שתי רגליה על בן זוגה או אפילו לכרוע ברך לדחפים רדודים, נשלטים ועקביים. תנוחה זו מציעה הנאה מרבית לשני בני הזוג, שכן לגבר יכולה להיות גישה לדגדגן של האישה בעוד שלשניהם יש ידיים חופשיות לחקור אזורים אחרים זה בגופו של זה.

דוגי סטייל
תנוחת מין זו כוללת את בן הזוג הנשי כורע על ארבע בעוד בן הזוג הגברי עומד מאחוריהם וחודר מאחור. תנוחה זו מעניקה לבן הזוג הגברי הנאה מוגברת מכיוון שהם יכולים לספק דחף עמוק וחזק יותר בעוד שהנקבה יכולה לחוות כמה תחושות עמוקות יותר מהשינוי בזווית. תנוחה זו מספקת גם הזדמנות נהדרת לשני בני הזוג לחקור זה את גופו של זה מבלי להיות מעמיסים פיזית מדי עבור אחד מבני הזוג.

כפיות
כפיות היא דרך מצוינת לעבור מלהיות פנים אל פנים לתנוחה נוחה ונינוחה יותר. תנוחה זו מושלמת למשחק מיני איטי וחושני, כאשר שני בני הזוג שוכבים על צדם כשאחד מבני הזוג מאחורי השני, ומספקים חדירה ישירה ועקבית. תנוחה זו מסייעת ביצירת אינטימיות בין בני זוג, וגם מעניקה לבן הזוג גישה קלה לדגדגן שלה בזמן שבן הזוג הגברי מענג אותה.

קאוגירל
בקאוגירל, בת הזוג היא כוכבת ההצגה, כשהיא לוקחת על עצמה את התפקיד הפעיל בזמן שהיא יושבת או שוכבת על בן זוגה. קאוגירל נהדרת לספק גירוי לדגדגן וגישה לנקודת הג'י, כמו גם לאפשר לבן הזוג הנשי רמה רבה של שליטה על האורגזמה שלה. בן הזוג הגברי יכול לתרגל דחיפה בכוחות עצמו או יכול לתת יותר הדרכה ולעזור ליצור חוויה אינטנסיבית יותר עבור הנקבה.

קאוגירל הפוכה
בתנוחת הבוקרת ההפוכה, בת הזוג הנשית עוברת מלהיות פסיבית ולמעלה להיות זו שעל ידיה וברכיה עם בן הזוג הגברי מאחוריה. תנוחה זו מושלמת לדחף עמוק ואינטנסיבי שיספק לשני בני הזוג רמה גבוהה של הנאה. עם תנוחה זו, בן הזוג הגברי יכול לגרות עוד יותר את הדגדגן של בן הזוג הנשי לשיא חזק יותר.

עמידה
תנוחת המין בעמידה היא קצת יותר מורכבת מהאחרות, מכיוון ששני בני הזוג צריכים תחושה טובה של איזון ושליטה כדי למשוך אותה. תנוחה זו נהדרת לגירוי ולחץ מוגבר באיברי המין – שני בני הזוג יכולים לשלוט בזווית ובעוצמה של הדחיפה, ובת הזוג הנשית יכולה גם ליהנות מגירוי נוסף של הדגדגן כשהיא לוחצת על גופו של בן הזוג הגברי.

מסקנה
חקירת תנוחות מין שונות היא דרך מצוינת להוסיף ניצוץ לכל מערכת יחסים. מכפיות איטיות וחושניות ועד קאוגירל הפוכה אינטנסיבית – יש המון אפשרויות לבחירה. עם מדריך מקיף זה לתנוחות מין, כעת יש לך את הכלים להתחיל להתנסות ולגלות מה עובד הכי טוב עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך. אז קדימה (או לעלות למעלה!) ולחקור את הגבולות המיניים שלך בצורה מהנה ובטוחה.

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת