בלוג סקס akntiendz.com

מחשבות על ביסקסואליות

מחשבות על ביסקסואליות

כשמדובר בביסקסואליות, יש הרבה בלבול. אנשים רבים מתקשים להבין את המושג, ויש הרבה מידע מוטעה שם בחוץ. זה יכול להיות קשה לניווט, הן עבור אלה המזדהים כביסקסואלים והן עבור אלה שלא.

בבסיסה, ביסקסואליות היא המשיכה לשני מגדרים או יותר. זה יכול לכלול גברים, נשים, טרנסג'נדרים, אנשים א-בינאריים, ג'נדרקווירים ועוד. היא אינה מוגבלת לשני מגדרים, והיא כוללת את כל המינים. אפשר להימשך לאנשים מכל מגדר, והאטרקציות האלה תקפות ואמיתיות.

למרבה הצער, ביסקסואליות לעתים קרובות אינה מובנת וניתן לראות בה "פאזה" או ניסוי. זה לא נכון ומזיק. ביסקסואליות היא נטייה מינית תקפה שלעתים קרובות מתעלמים ממנה או מקלים בה ראש. זה מבטל את החוויות של אלה המזדהים כביסקסואלים ויכול להוביל לתחושות של בלבול ובידוד.

חשוב להכיר בכך שביסקסואליות היא אמיתית ותקפה. כדי לעשות זאת, עלינו לוודא שאנו מודעים להטיות ולהנחות היסוד שלנו לגבי ביסקסואליות ושואפים להיות מכבדים ומקבלים את זהותם של אחרים. עלינו גם ליצור מרחבים מסבירי פנים ומקבלים את מי שמזדהה כביסקסואל. זה יכול לעזור ליצור עולם שבו כל אחד יכול להיות מי שהוא ללא דאגה או לחץ.

ביסקסואליות היא נטייה מינית תקפה, ויש לכבד אותה ולקבל אותה. עלינו לשאוף להבנה וקבלה אם ברצוננו ליצור עולם שבו כל אחד יכול להרגיש בטוח ומקובל כפי שהוא. 

בין אם אתם עוברים תקופה של רצון להתנסות, דבר אופייני בגי הנעורים, ובין אם אתם בטוחים בביסקסואליות שלכם – בשני המקרים הכל בסדר והכל תקין. אין מה להתבייש ואין מה להסתיר. ואם ברצונכם להתנסות עם נשים, תמיד תוכלו לעשות זאת עם הנערות של vsexy1, רבות מהן ביסקסואליות בעצמן. 
עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת