בלוג סקס akntiendz.com

סוף שבוע באיסטנבול

סוף שבוע באיסטנבול

האם אתם מחפשים חוויה תרבותית והיסטורית ייחודית באמת, במחיר שווה לכל נפש? אל תחפשו רחוק יותר מאיסטנבול! העיר היפה והתוססת הזו היא כור היתוך של תרבויות מערביות ומזרחיות, והיעד המושלם לחופשת סוף שבוע.

איסטנבול מלאה בציוני דרך מדהימים המתחננים להיחקר. אולי הגדולה מכולן היא איה סופיה האיקונית, כנסייה יוונית אורתודוקסית לשעבר שהיא כיום מוזיאון. המאפיינים האדריכליים המדהימים שלה וההיסטוריה התרבותית העשירה שלה הופכים אותה למראה חובה בכל טיול באיסטנבול. לחוויה ייחודית יותר, המבקרים יכולים לצאת לסיור בסירה של הבוספורוס ולבדוק כמה מהמונומנטים העתיקים האחרים לאורך הנהר.

כשזה מגיע לסעודות, איסטנבול מציעה כמה מהמאכלים הטובים ביותר בעולם. ממנות טורקיות כמו מזטים וקבב דונר ועד מנות בינלאומיות יותר, יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו. אוכל רחוב יש גם בשפע, עם דוכנים המגישים מגוון של הצעות טעימות, מ pide (בצק בצורת סירה ממולא גבינה ובשר) כדי tavuklu/pirzola (קבב עוף במרינדה).

שום טיול באיסטנבול לא יהיה שלם בלי טיול בבזאר הגדול ההומה. מוקד הקניות הזה הוא ביתם של יותר מ-3,000 חנויות, המציעות הכל, החל מתבלינים, דרך שטיחים ועד תכשיטים. היו מוכנים להתמקחות נמרצת והתכוננו לקחת הביתה כמה מזכרות מדהימות.

חופשות הן תמיד הזדמנות להכיר בחורות ולזיין. אך יש אשר יגידו כי איסטנבול קצת מאכזבת מהבחינה הזו בגלל האופי  המעט שמרני של המדינה. למרות שמי שיודע לשחק עם הקלפים ולזהות הזדמנויות תמיד ימצא בחורות חרמניות גם בלב המדבר. אם לא מצאתם זיונים, אל דאגה, כאשר תחזרו להריץ בחרו אחת מהנערות היפות של אתר https://www.vsexy1.com/  

בין אם אתה מחפש הרפתקאות, אוכל או מכור לקניות, באיסטנבול יש משהו קטן לכל אחד. עם המשמעות ההיסטורית שלו, ארכיטקטורה מדהימה ואוכל טעים, סוף השבוע שלכם באיסטנבול בטוח יהיה בלתי נשכח. 

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת