בלוג סקס akntiendz.com

צעצועי מין: לגלות דרכים חדשות להגביר את ההנאה

צעצועי מין: לגלות דרכים חדשות להגביר את ההנאה

צעצועי מין הם כל חפצים פיזיים ומכניים המשמשים להגברת ההנאה המינית. פריטים אלה קיימים מאז ימי קדם, והיום יש יותר אפשרויות מאי פעם. בין אם אתם מחפשים לשפר את ההנאה או לחקור מגוון חדש של תחושות, ישנם צעצועי מין רבים שיכולים לעזור לכם לעשות בדיוק את זה.

עבור אנשים רבים, התנסות בצעצועי מין יכולה להיות דרך מהנה ומרגשת להביא משהו חדש ומרגש לחדר השינה. צעצועי מין יכולים לשמש בני זוג במגוון דרכים, החל ממשחק מקדים חושני ועד משחק תפקידים שובב. הם יכולים לעזור לזוגות לחקור זה את גופו של זה באופן אינטימי יותר, ואפילו לגלות אזורים ארוגניים חדשים שאף אחד מהם לא ידע על קיומם. בנוסף, עם מגוון צעצועי המין הזמינים כיום, אין כמעט גבול לחוויות המרגשות שתוכלו לחוות אחד עם השני.

לפני שתוכל להפיק את המרב משימוש בצעצועי מין במהלך המשחק השובב שלך, חשוב שתבין מה זמין ואת ההשלכות של שימוש בפריטים שונים. כדי לעזור לך, הנה מדריך לכמה סוגים שונים של צעצועי מין הזמינים בשוק.

טבעות זין

טבעות זין הן אולי הפופולריות ביותר מכל צעצועי המין. טבעות אלה ממוקמות סביב בסיס הפין, ויכולות לעזור לשמור על זקפה למשך זמן רב יותר על ידי צמצום זרימת הדם. טבעות זין מסוימות מכילות גם מנועים רוטטים, המוסיפים גירוי אינטנסיבי לעונד. טבעות זין מושלמות לזוגות שרוצים להאריך את יחסי המין שלהם, ויכולות להיות מהנות במיוחד עבור בן הזוג הנשי מכיוון שהזקפה המתמשכת יכולה להגביר את ההנאה והתחושה.

ויברטורים

ויברטורים הם סוג פופולרי מאוד של צעצוע מין, וניתן להשתמש בהם להנאה סולו או להחדיר לנרתיק או לפי הטבעת במהלך יחסי מין לרמה נוספת של גירוי. ויברטורים מגיעים בכל הצורות והגדלים, ומציעים מגוון עוצמות, החל מפעימות איטיות ועד לרחשים עוצמתיים. מארנבים ועד צעצועי יניקה לדגדגן, יש ויברטור כמעט לכל מחפש תענוגות.

דילדו

דילדו הם אובייקטים בצורת פאלי המיועדים להנאה חודרנית. הסוג הפופולרי ביותר עשוי סיליקון וכולל טקסטורות ופרטים מציאותיים. עם זאת, ישנם גם דילדואים PVC גדולים יותר, דילדואים כפולים, ואפילו רצועות למשחק BDSM. דילדואים משמשים בדרך כלל כצעצוע חדירה לנרתיק או אנאלי, אך חלקם יכולים לשמש גם כצעצוע אוראלי.
https://www.gpsexy.net/-פורטל מומלץ

צעצועים אנאליים

צעצועים אנאליים מגיעים בצורות וגדלים רבים ושונים, כולל חרוזים אנאליים, פקקי ישבן ואפילו ויברטורים אנאליים מיוחדים. צעצועים אנאליים תוכננו במיוחד לגירוי אנאלי, ויכולים לעזור לשפר את ההנאה במהלך המשחק. ניתן להחדיר ולהוציא חרוזים אנאליים באיטיות לתחושה עמוקה במיוחד, בעוד שניתן להשתמש בוויברטורים אנאליים כדי לעסות ולעורר את קצות העצבים הרגישים בתוך פי הטבעת.

מתאמנים בקיגל

מתעמלות קיגל תוכננו במיוחד לחיזוק שרירי רצפת האגן. הם עוזרים לשמור על רצפת האגן חזקה ובריאה, ואף יכולים לעזור לשפר את עוצמת האורגזמות אצל גברים ונשים כאחד. מתאמנים בקיגל מגיעים במגוון צורות, גדלים וחומרים. חלקם אפילו מכילים חיישנים חכמים העוקבים אחר התקדמות המשתמש, וניתן גם לכוונן אותם לרמות עוצמה שונות.

ציוד שעבוד

ציוד קשירה הוא דרך נהדרת להוסיף קצת התרגשות לחדר השינה. צעצועים כגון אזיקים, סרט קשירה ואפילו מעצורים יכולים להוסיף רמה חדשה לגמרי לזמן המשחק שלך. מתרגלי קשירות מנוסים עשויים גם לרצות לנסות פריטים כגון צווארונים, רתמות, או אפילו floggers. ציוד קשירה יכול להיות דרך נהדרת להוסיף קצת חספוס לכיף שלך.

צעצועי אוננות

צעצועי אוננות נהדרים לכל מי שמחפש גירוי נוסף. ממלטפים מציאותיים ועד כוס כיס, צעצועי אוננות מציעים מגוון חדש לגמרי של תחושות ויכולים לספק הקלה במהלך סשן סולו מהביל. עם כל כך הרבה אפשרויות שונות זמינות, בטוח שיהיה משהו שמתאים לצרכים של כולם.

חומרי סיכה, קרמים ושיקויים

חומרי סיכה, קרמים ושיקויים נועדו כולם להפוך את זמן המשחק למהנה יותר. הם יכולים לעזור להפחית את החיכוך בין העור, ויכולים גם לעזור להפחית כל תחושה של יובש או אי נוחות. ישנם חומרי סיכה רבים ושונים, החל מחומרי סיכה על בסיס מים, שהם אידיאליים לשימוש בנרתיק, ועד חומרי סיכה עבים יותר מסיליקון, המציעים שימון לאורך זמן למשחק אנאלי או BDSM.

אלה הם רק חלק מצעצועי המין הזמינים בשוק. עם זאת, לא משנה באילו צעצועי מין תחליטו להשתמש, זה

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

עולמן המרתק של החשפניות: שבירת הסטריאוטיפים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

יחסי מין: הבנת ההיבטים הפיזיים והרגשיים

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת

סווינגרס: בחירת סגנון החיים המשחררת